onsdag 12. januar 2011

5 uker siden

Jeg oppdaget til min forferdelse at det faktisk er 5 uker siden sist jeg rablet ned noen tanker om min tilværesle her inne. Når jeg tenker meg om stemmer det godt med gubbens utregninger tidligere i dag og at det er 5 uker siden han var til legen første gang....Å slik gikk no dagan...Jeg som hadde store planer om å dokumentere min deilige adventstid med konfekt og kakelaging, juleverksted med barna osv...Hele greia rant bort i snørr, hoste, sliming, oppkast og feber fantasier....Advent, jul og nyttår føltes tilslutt som en uendelig katastrofe...Da jeg 3 nyttårsdag fikk se juletrærne på dør og julepynten i eskene sine, kjente jeg roen og freden senke seg...

Nå gleder jeg meg til neste jul, for den blir sikkert enda bedre...(tatt i betraktning at jeg har bommet på turnusen, den sier nemlig "arbeidshelg"...)

Godt nyttår alle mine lesere. Håper julen har vært vidunderlig og at dere ser med lyst og glede på det nye året!!!!!!

Jeg gleder meg, til tross for at vi fremdeles bruker klippekort på legevakt og apotek.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar