mandag 7. februar 2011

Bursdagskake

Så er det jaggu meg gått 1 år siden jeg skulle bake kake til lillegullet mitt...utrolig hvor fort tiden går (dårlig klisje, men fant ingen andre i farta ;)) Lillegullet her i hus har lagt sin enorme elsk på MakkaPakka, så jeg var jo bare nødt til å finne på noe i den duren...og her kommer resultatet...






Også denne gangen ble utsiden av kaka noe penere enn innvendig...kjenner at jeg begynner å bli litt lei av alle disse mislykka kakene...de skal jo liksom smake godt også...MEN lillegull var så utrooooooooooolig glad og takknemlig for at Makkapakka dukket opp på ei kake og spiste det han var god for...så aldri så galt at det ikke er godt for noe...Skal forsøke å bake denne kaka en gang til for jeg tror kanskje at det var noe galt med ovnen denne dagen...den ville liksom ikke steke ordentlig...:(

Nå er det bare 20 dager til neste barnebursdag, da 4 års dag, så nå spekulerer jeg hardt i hvilket tema vi skal gå for. Han som har bursdag er nemlig serdeles ambivalent på hva han vil ha...hehehehe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar