mandag 6. desember 2010

Tøffler



Da skal jeg så smått begynne å legge ut bilder av alt jeg har laget i år, og når sant skal sies er jeg grådig imponert over meg selv. Jeg kunne nemlig IKKE strikke for bare noen få år tilbake. Strikkepinner og garn var skummle saker, men når ønske om å holde tradisjonen i hevd ble for sterk måtte jeg finne en måte å overgå frykten min på. Det startet med noen tepper i perlestrikk (som jeg ikke har bilde av)og gikk etterhvert over til voksejakker (bilde kommer senere) fra nøstebarna, tøffler og votter. Det aller meste kan toves og det er for meg hele kluet :P Fremdeles er strikkefasthet ett ord i mitt vokabular som ikke smaker serlig godt, men jeg jobber med saken ;)

Disse tøfflene har jeg strikket flere par av i forskjellige farger til små og store. Noen mer vellykket enn andre. Syntes bare de var så søte ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar