fredag 3. desember 2010

Sommer testing :)



Dette er noen uker siden, men jeg drev å fikset og ordnet på kjøkkenet da jeg hørte ett latterbrøl på badet i ført : "Marianne koooooooooooom hiiiiiiiiiiiiiiiit". Jeg sprang som en gal, lurte på hva som hadde skjedd og der satt lillegull i badekaret, omsluttet av varmt deili vann, lyst og godt å testet årets solbriller!!!!!! Jeg fikk meg en god latter. For en deilig unge..."kommer jeg meg ikke til sommer og varme, får jeg heller hente den hit". Broren var ikke dårligere i sommer da han, i "sommerkulden" ranget av seg alt han sto og gikk i, kledde på seg lua og solbriller og kastet seg i sjøen :) Herlig med norsk sommer og vinter!!!! (Bildet av han eldste egner seg dårlig på trykk i ett slikt fora, men tro meg, jeg ler fremdeles :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar