fredag 17. februar 2012

Verdens beste mamma!!!!!

YES!!!!!!!!!!! Jeg har knekt koden!!!!!!!!! Bare så dere vet det, så hvis dere vil ha fasiten på: Hvordan få barna deres til å rydde, ta av bordet og sette i oppvaskmaskinen etter seg, spise maten sin...inkludert grønnsaker, slutte med bleie og smokk uten forbannelse og tårer og igrunn leve etter mottoet: "DET ER DEILIG Å JOBBE MAMMA" Så bare skrik ut...svaret er ganske så enkelt....pakker, is, sjokolade, badeland, lekeland, fri fra barnehagen...og ellers hva man kan bestikke unger med...

Det går periodevis (noen vil si alltid) litt tregt med mine små grå, men jeg tok ikke hintet før eldstemann en dag kom springende til meg å ropte: "Mamma kom å se, jeg har ryddet rommet mitt, kan jeg få pakke nååååå??????" Mor var lykkelig, ungen glad for å få pakke, helt til mor begynte å lure på hva i.....hun driver på med...for HVOR ble det av gleden ved å hjelpe til?????

Så mye for å oppdra ungene på en sunn og god måte...så mye for å være verdens beste mamma :-P

Bedre lykke neste uke :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar