torsdag 16. februar 2012

Thomas toge kake1

Så var det februar igjen og den store bursdags måneden her hos oss :-) I år hadde jeg virkelig tenkt å roe egget litt og ikke gjøre noe stort ut av kakene. Jeg synes kanskje det blir litt voldsomt i blant og gubben er heeeeeeeeeelt enig....hehehe...men dum som jeg er, spurte jeg lille gutt hva han ønsker seg til bursdagen sin, og joda, han ønsket seg Thomas toget kake i pakken sin....sukk...ikke nok med at han sa det bare en gang, men fikk det samme svaret av han HVER gang jeg spurte, sååååå...her er resultatet...


1 kommentar:

  1. Kjenner igjen den kommentaren der. Hos oss er det, riktignok, "rakett" som svar på hva guttungen ønsker seg. Hva-i-h er rakett lissom? Herlige vesen! Klart han må få det han ønsker seg mest. Tipper kommentaren kommer som resultat av at mora er så sabla god til å bake.

    Var det denne kaka du mente som var "enkel"? Hmm...

    SvarSlett