fredag 4. mars 2011

Bursdagskake 2



Så ble det lynet Mc Queen på eldstemann, så i etterkant at jeg burde ha malt "sjakkbrett" på den underste delen av kaka, men, men...det får jeg huske ved neste korsvei. Guttungen var overhode ikke imponert og lurte opp til flere ganger på hvorfor lynet stod oppå kaka....

Jeg dog, ble etter forholdene ganske så fornøyd, siden jeg fremdeles kategoriserer meg som veeeeeeeeeeeeldig nybegynner (tror igrunnen jeg kommer til å forbli værende i den kategorien :P) Kaka var kjempesaftig og smakte vidunderlig deilig etter at jeg hadde fylt den med bringebær syltetøy (nora sitt, i mangel på hjemmelaget), non stop og melkesjokoladekrem......åh, himmel, det var såååååå godt!!!!!!!!! Så nå gleder jeg meg til å lage flere kaker...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar