mandag 23. mai 2011

Superheltens bursdagskake ;)



En skjeløyd spiderman...ja,ja, slik kan det gå når man har litt hastverk og tror hukommelsen er noe bedre enn den faktisk viser seg å være :P Men, til mitt forsvar, kaken smakte faktisk kjempe godt!!!!!!!!!! Min mann, som var den heldige vinner av kaken, skjønte ingenting, men var svært fornøyd med at det endelig kom på borde en marsipan kake, at den smakte godt i tilegg gjorde fint lite :)

For å gi litt kreditt til min mann, og forklaring på hvorfor det ble superhelt kake i en alder av 41, så skal det sies at han i en bisetning (for gaaaaaaanske lenge siden) sa at han ønsket seg spiderman kake :P Jeg fant etterhvert ut at det også passet ganske så godt. For hvem er ikke far foor sine 2 håpefulle gutter???? Jo, det er jo han som kan ALT, får til ALT, som kjører lastebil, går på jakt, dykker (i vertfall av og til) og som er mye på jobb. Han fisker, sager/hugger ved og leker med ungene (spesielt når fruen i huset kommenterer at det kan være lurt ;) (dagens egen kreditt :P)) Det slo meg den dagen jeg skulle bake denne kaken at ungene er ganske så heldige som har en pappa som kan gi dem noen av disse verdiene!!!! Jeg er heldig som slipper å jobbe så hardt for å få disse verdiene inn hos guttene, så jeg kan konsentrere meg om andre verdier som er viktig, som jeg er god på. Herlig!!!!!!!!! Jeg har sans for team work gitt :D


Hvis noen lurer på hva kaken er laget av, så er det en ferdig kjøpt bunn fra rema 1000, dynket med melk (eller fløte, husker ikke helt), Inni er det kremfløte, jordbær og valnøtter. Før jeg la på marsipanen brukte jeg en amerikansk smørkrem jeg fant oppskrift på i en annen blogg, og det skal jeg si: Jeg har ALDRI fått lokket så fint før ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar