tirsdag 24. mai 2011

Lunsj!!!!

Jeg har latt meg inspirere av ei venninne, som jeg synes lager helt vanvittig nydelige matpakker til barna sine...og denne gangen ble jeg ganske så fornøyd med meg selv (får liksom ikke dette helt til, synes jeg selv) og i min iver etter å få ungene til å spise variert, sundt og godt (noe som går skeis omtrent like ofte som jeg tenker på d og prøver)prøver jeg ut diverse i matboksene deres...Disse matboksene her var jeg egentlig helt stor fornøyd med, å tenkte en stille tanke om at, DISSE kom ungene til å nyte!!!!!!!! Den gang ei :P Jeg fikk det aller meste i retur :( og i barnehagen fikk jeg beskjed,(på en fin måte), om at guttene kanskje hadde liiiiiitt mye å velge mellom :P Jeg tror jeg tok hintet....for i dag ble det kalde ostesmørbrød og druer (etter ungenes ønske ;)) Men jeg lever likevel på det visuelle bildet av matboksene og tenker at JEG hadde værtfall blitt glad for en slik matboks :)


1 kommentar:

  1. Åååå, heldige barna dine! Mine hadde elsket det!

    SvarSlett