fredag 11. februar 2011

Fredagformiddag

I dag er det endelig fredag igjen. Jeg liker fredager, stort sett er det den dagen jeg går av vakt...litt trøtt og uggen kommer jeg hjem til tomt hus og vet at senga kaller, jeg kan sulle rundt akkurat som jeg vil helt til ungene skal hentes i barnehagen....det er egentlig ganske deilig, en helt spesiell følelse...nesten som bakrus bare at alkoholen har vært fraværende...(så hodepina holder seg ofte unna ;))

I dag er ikke en slik fredag, rett og slett fordi jeg har fri. Tenkte i går at siden det er lønningsdag i dag så kunne det være kos med en bytur og bare nyte at det er helgestart (og til en forandring), huset er shinet, ungene (som har hatt store deler av uken fri) er i barnehagen og været upåklagelig...og hva skjer joda: Kjink i nakken etter 10 min på beina...Jeg hadde nok mine runder med svarte tanker mens jeg gjorde mitt ytterste for å få ungene i barnehagen å komme meg hjem. Men så utrolig godt (til tross for smertene, som nå forsøkes kupert av båder smertestillende og varme i ulike format og fasonger)...bare sitte i sofaen (for legger jeg meg, ser jeg for meg at jeg ikke kommer meg opp og da har jeg ett aldri så lite problem....:P) se akkurat hva JEG vil på tv uten å diskutere, kjøpeslå osv...Kjenne at sola så smått begynner å varme huset og bare nyte å være en stund...

Så, det var ikke så dumt å bli litt lammet, tvunget til å bare være tilstede og kjenne på stillheten (med tv i bakgrunnen...hehehe)....

Takk for denne formiddagen, den gjorde jaggu meg godt....dessuten sparte jeg MASSE penger :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar