fredag 3. desember 2010

Adventskos



Da er årets kalender endelig kommet opp på veggen. Mor gleder seg vilt til å nyte tiden sammen med sine små håpefulle. En hjertelig takk til mamma, som en gang lagde denne kalenderen og donerte den videre til meg (slik at jeg foreløpig slipper å lage noe selv)og kan konsentrere meg om det som skal ligge inni gavene. Her i huset er det lite "gaver" til ungene, men vi fokuserer på at de får ting som fører til en eller annen aktivitet som vi kan gjøre sammen, dette for å få fokus litt bort på å skulle ha ting til en hver tid. I tilegg pakker vi inn (vi skriver jeg, men det er jaggu meg JEG som gjør jobben :P) alle delene i julekrybbene her i huset, jeg synes det er så kos å se at ungene leker med figurene og får fokuset på hvorfor vi faktisk feirer jul. Så, her i huset finnes det ikke EN nisse til pynt, å d nytes i fulle drag av mor. Engler derimot blir det stadig flere av og ungene ser ut til å være kjempe fornøyd. På sønndag får ungene kakaopulver, da skal vi i skogen å finne juletre, ta med kakao og boller og, hvis temperaturen tilsier det, skal vi grille litt også.

God advent ønskes dere alle!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar