onsdag 27. oktober 2010

Hverdag

Jeg sitter strengt tatt å lurer på hva i heiteste jeg gjør her inne med mitt skjøre hode, skurrende hals og en arbeidsliste som er lang som ett vondt år med kun ca 45 min til jeg skal hente podene i barnehagen, for å underholde dem til senga kaller....jeg har da ikke tid til dette...men det skal innrømmes at jeg tror min fysiske form har det betraktelig mye bedre med å sitte her i en deilig stol uten å utøve annen aktivitet enn å forflytte fingrene over tastaturet...kanskje jeg bare skal sitte her og berette om alt og ingenting....ja, slik som hverdagslivet er for oss.....

Egentlig skulle jeg begynt på middagen, slik at den bare er å varme når podene kommer hjem (for når de kommer hjem blir mor lenket til en stol/sofa med minimum en sliten sjel i fanget, og jeg tror at jeg har gitt opp the one arm show, når det kommer til middagslaging, med andre ord, skal det bli mat, bør den lages NÅ) ja, åsså skulle jeg laget ferdig ei bleiekake, vasket huset, burde vel ryddet først, vaske klær, gjøre klar til helgas innrykk, planlegge adventskalendere...tja osv...hverdagsting...MEN jeg har pakket inn de aller fleste julegavene (de jeg er ferdige med), jeg er nesten ferdig med alle strikke prosjektene, så DER er jeg ganske fornøyd med meg selv :)

Men her sitter jeg å bare glor i grunn, å det var egentlig ganske deilig...tiltross for at det bare er såvidt pcen får plass på bordet.

Jeg gleder meg til å hente ungene, sånn egentli, for ingenting er disse utagerende, herjede smilene som gauler MAMMAAAAAAAAAAAAAAAAA når jeg kommer inn døra. For ikke å snakke om hvor enormt flink micro er blitt til å vinke og si HADETTTTTTT :) Ja, de har det godt disse små, å d gjør ALT i hverdagen, så får husarbeid være husarbeid, det springer ikke fra meg....men mat må man ha, så nå får jeg bare fyke, slik at vi atter en gang kan få oss ett festmåltid fra Vesterålens fiskeboller :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar